Rendszeres olvasók

2013. március 9., szombat

Miss Sporty Metal Flip 040

Nem tudom mi van velem, mostanában rá vagyok kattanva a lakkokra, annak ellenére, hogy a körmöm alkalmatlan a lakkozásra. Az csak egy dolog, hogy olyan formája van mint egy kisebb péklapát, de egy napnál tovább egyik lakk sem marad meg hibátlanul a körmeimen.

Még soha nem volt Miss Sporty lakkom, de amikor megláttam ezt a sorozatot, valahogy megfogott. Sokáig álltam előttük és filóztam, hogy melyiket vegyem meg, hiszen egyáltalán nem néztem utána, hogy mit tud.

Végül is a 040 Fiery Blaze árnyalat mellett tettem le a voksomat. Gondolom már mindenki tudja, hogy ez a sorozat egy duochrome lakkokból áll.
A 040-es egy bordós, aranyos, zöldes, meghatározhatatlan színű. Egy rétegben felkenve botrányosan néz ki. Mintha rácsaptam volna kalapáccsal és elfeketedett volna a körmöm és nem is adja vissza a duochrome hatást.
Két rétegben már elfogadható. Úgy tűnt gyorsan megszáradt, de amikor a kisebb fél óra múlva csomagot adott fel és pelust kellett cserélnem, sikerült két körmömbe is tisztességesen belekarcolnom a pelus tépőzárjával.
Az ecsettel meg nem vagyok egyáltalán kibékülve, pont a körmeim formája miatt, egyszerűen nem tudom úgy kifesteni vele őket, hogy a bőröm ne lenne lakkos, mint valami kezdő. Utálom ezeket a lapos tömör ecseteket. 
Tartóssága pedig, hát. Másnap már pattogzott is le, pedig nem is mosogattam (mert este sikerült elintéznem hetekre a mutatóujjam körmét egy borotvával), csak fürdettem és zuhanyoztam.

Van valakinek jobb tapasztalata vele?


1 megjegyzés:

  1. Sajnos,a lakkok Nagy kakik,nekem is hasonlòak a tapasztalataim.

    VálaszTörlés