Rendszeres olvasók

2012. október 22., hétfő

Tönkrement a cukorkoponya

Szeretem a cukorkoponyákat legyen az tetoválás, fotó, festmény, vagy bármi. 

Ma kissé zombi voltam, mert sikerült hajnal 3-ig forgolódnom, a gyermek vagy csuklott vagy éppen rossz helyen rugdosott.
Sima zombi festéshez/sminkhez nem volt kedvem, így kevertem a kedvenc témámmal.

A csúnya oldalamon nagyon sokat gondolkodtam, hogy mivel csináljam meg. Aztán eszembe jutott, hogy mi lenne, ha kipróbálnám a csokimaszkot és arra kentem rá a művért. Sajna hiába kentem vastagon a pakolást elég hamar megszáradt és nem azt a hatást adta vissza amit szerettem volna. 

 




3 megjegyzés:

  1. Ez aztán nem semmi, remekül megcsináltad, nekem nagyon bejön. És a név is találó. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Jaj. De azért a mosolygós képre még az aranyos jelzőt is lehet használni:)

    VálaszTörlés