Rendszeres olvasók

2012. október 14., vasárnap

Terminátor - halloween arc és pocakfestés

Ma is alkotó kedvemben voltam. 
Először a pocakom készült el, szerettem volna valami halloweenes hangulatú, de mégsem hátborzongató festést.

Majd találtam egy fotót amin egy alkaron lévő elem volt tetoválva. Gondoltam megpróbálom megfesteni. 
És ha már elemmel működő robot, akkor legyek én a terminátor.

Hát így született mára három festés is.

Mivel nincs itthon semmi maszkmesteri kellékem, ezért azzal garázdálkodtam amit találtam. Korábban már készítettem egy hámlós-kígyós arcfestést (ITT), akkor lehúzható arcmaszkot használtam. Mivel ezeket mostanában nem használok, maradt a szempillaragasztó. Elég széles csíkban vittem fel körbe, majd amikor megszáradt a szélein alányúltam és felsöndörgettem kissé. Ez tartósabb és ragaszkodóbb is mint a maszk, úgyhogy buliba inkább ezt a változatot javaslom. 




És ügye egy robot nem működhet elem vagy akkumulátor nélkül. Van még mit finomítani rajta, de elsőre nekem tetszik. Az elem borítója lemaradt, mert nincs a gyermeknek olyan játéka amivel az őrületbe kergethet minket és elem működne.
Végére pedig legyen egy közeli a pocakomról is.









1 megjegyzés: