Rendszeres olvasók

2012. június 24., vasárnap

Oriflame Power Shine- teszt (swatchok)

Sikerült 4 féle árnyalatot beszereznem belőle.
Nem vagyok az a nagy rúzshasználó, pláne nem nyáron. Amúgy meg teljesen mindegy mi van a számon, mivel össze vagyok nőve az ásványvizes flakonnal, így mindig lejönnek a rúzsok és szájfények.

Az ért ezeket a színeket választottam, mert a koralt, a pinket és egy sötétebb színeket mindig ki akartam próbálni, de sajnálok érte nagyobb összeget kiadni, mert mi van, ha nagyon de nagyon nem áll jól. 
Ezeket a szájfényeket 450 Ft-ért vettem, annyit megért. 

Ugyan rúzsnak nevezik, de szerintem csak sima szájfény:
Az ajakrúzs rendkívüli, háromdimenziós csillogást és fényes ragyogást nyújt. Gazdagon tartalmaz hidratáló hatású csipkebogyómag-olajat és E-vitamint. Különlegesen krémes formulája könnyű felvitelt biztosít. 
 


 
 

 Bizony a színminta eléggé csalóka, közel sem olyan erősek a színek, mint amit várna vagy remélne tőle az ember. Az én számat egyáltalán nem szárítja ki, puha marad, de a tartósság hagy némi kívánnivalót maga után.  Reggel melóba menet szoktam felkenni, kb. 1/2 óra alatt érek be és akkor már nem sok minden van a számon ( pedig menet közben nem eszem és nem iszok :D)

A csomagolását még gagyinak is mondhatnám, mert ez műanyag. Nem kicsit, nagyon. Az arany festés már egy hét múlva elkezdett lekopni róla és olvastam hozzászólásokban, hogy könnyen is törik.  Az illatát szeretem, mert egy tál gyümölcsre emlékeztet.

 
 
 
a fenti képek sorrendjének megfelelő
A fotózásnak volt egy érdeklődője is.
Ti ebben a melegben mit használtok szívesebben? Rúzst vagy szájfényt?
 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, a 2. és 3. tetszik leginkább

    VálaszTörlés
  2. Szép színek, engem most a 3. fogott meg leginkább. Ebben a nagy hőségben ha nem muszáj, nem kenek a számra semmit, (nagyon minimumra veszem a mindennapi sminket nyáron), ha mégis, akkor a csillogás miatt a szájfények nekem jobban passzolnak a nyárhoz.

    VálaszTörlés
  3. A Pink elixirt én is megrendeltem, meg még 1 másikat, de annak most nem tudnám megmondani a nevét, mert annyit vacilláltam. A színek valóban csalókák, én direkt rágugliztam előtte, találtam egy-két swatchot és úgy választottam azok alapján.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a második és a harmadik tetszik a legjobban! Nagyon kellemes a színük!
    Van egy olyan érzésem, minta nem most lennék itt először, de mindenesetre feliratkoztam, mert szuper a blogod! :)
    Ha van kedved, látogass el te is hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés