Rendszeres olvasók

2012. január 31., kedd

Valentin napra készült smink

Leszögezem, fiatal lány koromban még szerettem volna, ha a kedves párom ünnepnapnak vette volna a Valentint és néha meglepett volna akár csak egy tábla csokival is, de erre túl nagy hajlandóságot nem mutatott. Mostanra meg már nem tartom fontosnak. Legfeljebb megfőzöm neki a kedvenc kajáját, de ennyivel le is van tudva a dolog. Úgyhogy a mai sminket sem kifejezetten e neves nap inspirálta, hanem az a videó amit a Facebook-on láttam. 

Azt hiszem, hogy egy ilyen lánykérésnek egyik lány sem tudna ellenállni. 

 

 
Felhasznált termékek:
Arc:
- NYC Natural Matte 002 Sand
- Essence fix&matte!
- MAC Studio Careblend Medium Dark
- Coastal Scents pirosító (=8-as paletta)

Szem:
- Essence I love stage ayeshadow base
- Shepora paletta arany árnyalata
- L.A. Colors EP106 Lollipop
- Catrice Welcome to las Vegas szemhélytus

5 megjegyzés:

  1. szép:) nagyon tetszenek ezek a színek:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon üde, tavaszias. jó pár az orchideával:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű és Neked nagyon jól áll a lila !

    Hát a videó nem semmi, még nem is láttam ilyet :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szolid, egyébként is szeretem az orchideát :) egyébként kaptál tőlem díjat majd nézz be :)

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Kaptál egy díjat tőlem, amit szerintem megérdemelsz, részletek a blogon :)

    VálaszTörlés