Rendszeres olvasók

2012. január 26., csütörtök

A, B, C TAG :D

Tegnap ez egyik kedvenc blogomon Vikinél  olvastam ezt a TAG-et. Mivel már 2. éjszakája nem alszom nem vagyok benne biztos, hogy ma képes leszek bármiféle smink készítésére is, mivel már most is majd lefordulok a székről. Na akkor lássuk.
A. Age (Kor): 35 leszek augusztusban (úristen ezzel most szembesülök, áááááááááááááááá)

B. Best Friend (Legjobb Barát):egy barátnőm és két barátom van, akikre szerintem mindig és minden körülmények között számíthatok.

C. Chore you hate (Házimunka, Amit Utálsz): mosogatás (terhesen telehánytam - bocsi - a mosogatót ezért kaptam a férjemtől egy mosogatógépet ami most beadta az unalmast :( )

D. Dreamhouse (Álomház): kertváros, de akár egy tanyán is elélnék nagyon szívesen, csak legyen elérhető közelségben város. De az igaz álomház, ami max csak akkor valósulhatna meg, ha megnyerném a lottó 5-t, egy Toszkánai ház.

E. Essential start of your day (Nélkülözhetetlen Reggelente): a reggeli, anélkül agresszív kismalac vagyok :D

F. Favorite Color (Kedvenc Szín):
piros, fehér fekete volt még fiatalabb koromban, akkor a pszichológus azt mondta, hogy ez az agresszió jele, most a korral vonzódom a lila felé is, erre meg a kollégák mondták , hogy a kielégítetlenség jele. (szóval egy agresszív kielégítetlen vén nőszemély vagyok, pasik rettegjetek)

G. Gold or Silver (Arany Vagy Ezüst): arany, nekem az ezüst túl hideg

H. Height (Magasság): 
nekem ez mélység, hiszen 160 cm vagyok

I. Instruments I play (Hangszer): 
sajnos semmilyen hangszeren nem játszom, zongorázni szívesen megtanultam volna.

J. Job title ( Munkahely ):Ó,ó egy rendőrnő az álmom. Nyomozóként dolgozom
K. Kids (Gyerekek):  egy égetnivaló kis boszorkány

L. Life is incomplete with( Az Élet Nem Teljes Nélküle): 
Csenge nélkül

M. Music that you always listen to (Kedvenc Zene):  mostanában a posztok végére be-be szoktam linkelni egy két videót, na én ilyen zenéket hallgatok. Soha nem voltam az a nagy rajongó típus. 

N. Nickname (Becenév):
apáéknak a mai napig Csirke, Csipetke vagyok, régen még Csuri is voltam. Gimiben Vozinak hívtak. 

O. Overnight Hospital Stays (Voltál Már Kórházban):
gyerekkoromban agydaganatgyanúval kórházról kórházra jártunk, mire kiderült hogy csak szemüveget kell hordanom. A szemműtétem miatt 15 perc "kórházi" tartózkodás és persze a szülést követő 1 hét

P. Phobias or fears (Fóbia Vagy Félelem): 
soha nem volt, vagy csak nem emlékszem rá.

Q. Quote from a movie (Idézet Egy Filmből): "Az élet olyan, mint egy doboz bonbon..." gondolom ezt mindenki ismeri. :D

R. Reason to smile (Ok A Mosolyra):
Csenge kedves beszólásai és ha jó történik velem/velünk

S. Siblings (Testvérek):
egy öcsém van aki 5 évvel fiatalabb és legalább 2 fejjel (ha nem több) magasabb mint én :)

T. Time you wake up (Mikor Kelsz): fél 6kor, hogy legyen időm elkészülni és még egy kicsit agonizálni az ágyban. Hétvégén pedig hiába is próbálnék sokáig aludni, a kisasszony 7 órakor kukorékol.

U. Underwear (Alsónemű):
régebben törekedtem arra, hogy mindig csini legyen (valahol olvastam vagy hallottam, hogy mindig olyan alsóneműben kell lenni, hogyha baleseted lenne akkor ne szakadt kinyúlt bugyiban lássanak a dokik, de ez mekkora baromság) most már inkább hajlok a pamut francia fazonra.

V. Very important date th
is year (Fontos Dátum Idén):  február 26 - öcsém 30 éves lesz, május 15- Csenge 5 éves,augusztus 26 - én 35, november 15 - a férjem 40. Ez egy nagyon kerek évfordulós év lesz.

X. X-ray you’ve done ( Röntgen): szalagavatóra készültünk amikor sípcsonton rúgtam egy táncost és eltört a nagyujjam, akkor röntgeneztek.  CT-ket és MR-ket nem számoltam.

Y. Yummie food you made (Finom Étel, Amit Te Készítettél):
bármit képes vagyok egyszer tökéletesen elkészíteni, utána pedig ehetetlenre főzni :) ezért nem tudok választani.

Z. Zoo animal (Állatkerti Állat): 
orángutánok, órákig eltudnám nézni őket.(Csenge csak anyamajmának hívja őket)
Töltsétek ki ti is akár itt komment formájában is.

1 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyos vagy, köszi :)

    Jó volt ezt is végigolvasni, nagyon sok újat tudtam meg rólad!
    Anyamajma, nagyon jóóó :D haha

    VálaszTörlés