Rendszeres olvasók

2011. december 29., csütörtök

My Hsin-Ni arcmaszk tapasztalatok

Van egy drága kedves kozmetikusom, akihez már 3. éve hűségesen ragaszkodom.
Ági a Gótika Kozmetika tulajdonosa ajánlotta figyelmembe a My Hsin-Ni otthon használható fátyolmaszkokat. Ezt a terméket is, ugyan úgy mint a BB krémet az ázsiai nőknek fejlesztették ki. Hsin-Ni Liu zongoraművésznő hozta be Európába a maszkokat.

Ági és a termékleírás is azt ígérte, hogy már első használat után látható lesz az eredmény. Már csak azért is hittem neki, mert amikor a Gigi Recovery krémjét ajánlotta, abban sem csalódtam. 

Egy maszkot vettem magamnak egyet pedig ajándékban kaptam mert a cég Facebook oldalát like-tam. 
Kétféle formában található meg, van olyan ami egészen a nyakig leér, és van egy változat ami csak az arcot fedi be. Ezt külön jelölik is a dobozon. A hatóanyag tartalom nem kevés, 30 ml vízbázisú kozmetikai esszenciákkal vannak a fátyolmaszkok átitatva.

Először a Hyaluron és kék alga Hidratáló Double Lifting Maszkot próbáltam ki. 
 Annyi anyag van benne, hogy egészen a mellemig el tudtam kenni a "krémet".
 

A hyaluronsav a kötőszövet fontos alkotóeleme, a sejtek közötti állomány kitöltésével, a kollagén háló erősítésével biztosítja a bőr mély hidratációját, rugalmasságát, feszességét. A kék alga kivonat nagy mennyiségű proteint tartalmaz, mely feszesít, újrastrukturálja a bőr szerkezetét, fenntartja a bőr rugalmasságát valamint nagy mértékben táplálja a bőrt. A maszk rendszeres használatával a bőre megfelelően hidratált, feszes, üde és selymes lesz.

Ma pedig egy  Pentadecpeptide & Amino Maszkot tettem fel. 
 A Pentadecpeptide & Amino maszk nagyon hatásos. Fő alkotóeleme az argireline, de magas arányban tartalmaz bőrépítő fehérjéket és matrixyllal egészül ki. Az argireline könnyen felszívódik a bőrben, amely kisimítja, csökkenti a ráncokat, lassítja az öregedés folyamatait. A matrixyl nevű hatóanyag, mely maga a mikro kollagén, mélyen behatoló hatásának köszönhetően, stimulálja a kollagén termelést, valamint ránctalanító hatású. Minden napos használatával az arcbőrét hidratálja, feszesíti, ránctalanítja és védelmet biztosít annak.
Ez úgy volt csomagolva, hogy a maszk egy vékony műanyag lapra volt ráfektetve majd úgy  összehajtva. Nekem ez szimpatikus volt, mert, szakítottam már szét fátyolmaszkot széthajtogatás közben. 
Miután letelt a hatóidő én magam is meglepődtem. Azt vettem észre, hogy az apróbb ráncaim feltöltődtek. Sajnos a fénykép természetes fény hiányában nem adta vissza, ezért is nem teszek fel róla képet. De 2 óra elteltével is azt érzem, hogy feszes és rugalmas az arcom.

Ma megyek a pilláimat rendbe tetetni a bulira, így valószínű, hogy a dorbézolás nyomainak eltüntetésére is kérek valami csodát.

És az ára: 850 Ft/db. A forgalmazók listája a weboldalon található.

1 megjegyzés: