Rendszeres olvasók

2011. november 29., kedd

30 day challenge - 9. nap

9. Helyek ahova szeretnék eljutni

Utazással kapcsolatosan csak reális álmaim vannak. Igaz a lelkem mélyén vágyom rá, hogy egyszer a Karib- tengerben fürödjek.

Első számú célpont számomra z örök város, Róma. Amióta láttam Audrey Hepburnnel a Vakáció Rómában című filmet, tudtam, hogy oda nekem is el kell jutnom. A következő lökést az Angyalok és Démono című könyv adta. Szeretném végigjárni a benne szereplő helyszíneket. :)

A másik úti cél amit szintén évek óta dédelgetek, Egyiptom. Legszívesebben végighajóznék a Níluson, mert mindent látni szeretnék. Ez a szerelem is egy könyvsorozatnak köszönhető amit Wilbert Smith írt.




Biztos vannak még helyek amikre nem mondanék nemet, mert szeretek utazni,  új kultúrákat megismerni és megkóstolni a helyi gasztronómiai specialitásokat.



2 megjegyzés:

  1. Róma gyönyörű! Csak ajánlani tudom, én imádtam és egyszer visszamegyek.... csak tanuljak meg olaszul :)))

    VálaszTörlés
  2. .Romat egyszer latni kell! leirhatatlan. en is csak ajanlani tudom :)

    VálaszTörlés