Rendszeres olvasók

2011. november 28., hétfő

30 day challenge - 6-7-8.

A hétvégén annyi dolgom volt, hogy egyszerűen nem jutottam gépközelbe ezért most ömlesztve jönnek a kérdések-válaszok.

6. A legjobb dolog, ami a héten történt veled
Szombaton volt a 16 éves érettségi találkozónk. Jó volt 10 év után újra találkozni az osztállyal és pár tanárra. Én voltam aki összehoztam a bulit, de az utolsó napokban legszívesebben hagytam volna az egészet a fenébe. Nem gondoltam volna, hogy felnőtt emberekkel ilyen nehéz kommunikálni  bármilyen csatornán is. De utána szombat hajnalban búcsúzkodáskor látva őket nem bántam meg, hogy elkezdtem. És ha minden igaz akkor februárban megismételjük. Mi ilyen végletesek vagyunk, vagy nagyon hosszú szünet után találkozunk, vagy nagyon rövid idő után. 


7. Ha megnyernéd az ötös lottót, mire költenéd a pénzt
Gondolom erre már mindenkinek megvan a kidolgozott terveKollégákkal sokat beszélgettünk róla egy időben. Akkor azon az állásponton voltunk, hogy biztosan dolgoznánk tovább még pár hónapot. Lennénk olyan kedvesek és néhány bajban lévő kollégát kisegítenénk, vennénk új gépeket az irodákba, hogy ne ezer éves számítógépeken kelljen dolgozni... Szóval csupa jótétemény volt akkor a téma. 
Ha nyernék akkor nagy valószínűséggel költöznék még az országból is családostul. 
Az utazás, utazások első helyen vannak. Megtudnám valósítani a vágyam, és elvégeznék egy maszkmesteri iskolát (igaz biztosan nem itthon) és végre azzal foglalkozhatnék ami érdekel és szeretek csinálni. 

8. Szépségtrendek, amik nem tetszenek

Ha ezt lehet akkor képekben mutatnám meg.  Aki az én álláspontomon van az úgy is tudja miért, aki meg nem annak hiába magyaráznám.


Andrej Pejic "????????"
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése