Rendszeres olvasók

2011. szeptember 28., szerda

Ismát HAUL és egy kis NOTD

A lányom miatt állandóan keresem a neki megfelelő termékeket, amik nem irritálják, nem szárítják ki a bőrét. Így találta rá korábban a Mannaszappan oldalra.

Termékeik kizárólag természetes összetevőkből készülnek, nem használnak sem mesterséges színezéket, sem szintetikus illatanyagokat.Szappanokat, vajakat, fürdőgolyókat és még jó pár féle termékeket készítenek és forgalmaznak.

Most két terméket rendeltem tőlük, egy Tahiti olajat, ami hajápolásra, testápolásra, arcápolásra is használható.
A másik pedig egy organikus Ghánai shea vaj, amit az ekcémás , viszkető bőrre rendeltem. De, hogy mire is jó: 
1. Száraz bőr megnyugtatására, gyógyítására
2. Bőrkiütések ellen
3. Napozás utáni hámlás ellen
4. Foltok és ráncok kialakulása ellen, azok halványítására
5. Bőrviszketés ellen 
6. Leégés után
7. Borotvakrém helyett
8. Kisebb bőrsérülések kezelésére
9. Bőrrepedezések ellen 
10. A talp kemény, érdes bőrére 
11. Hideg időben
12.Terhességi csíkok megelőzésére 
13. Rovarcsípések ellen 
14. Az egészséges bőr megőrzéséért
15. Izomfáradtság, ízületi  feszültségek ellen 
16. Ekcéma kezelésére
17. Bőrgyulladások gyógyítására
18. Kisebb égési sérülések kezelésére

Szerintem meggyőző, eddig 2x kentem be a lányom bőrét vele és megszűnt a repedezés.

A tündérkert szappant pedig ajándékba kaptuk :) Ilyenkor lenne jó, ha illatos lenne a képernyő, mert az olajnak és a szappannak is isteni illata van.


Ismét Rossmann környékén jártam, akarom mondani bent is voltam :)
Én valahogy több csillámot vártam, és a nagyobbakat elég nehéz volt kihalászni belőle, de azért tetszik. 
A kisujjamra van az Essence lakkból kenve, kissé bemattította, de nem feltűnően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése