Rendszeres olvasók

2011. augusztus 16., kedd

"Beszerzőkörút" - Vipera Cosmetics

Ma hazafelé bementem egy 100-os boltba a következő hercegnős sminkhez kerestem valami inspirációt. Főleg a zöldekre és a kékekre fókuszáltam. Mivel itt túl sok mindent nem találtam ezért bemenetem a fodrászkellékes üzletbe is. Na ezt nem kellett volna. Ugyanis beleszerettem az ott kapható Vipera szemfestékekbe.

Egy teszter paletta volt kitéve és azon fantasztikus színek. Bele kellett nyúlnom (utána úgy néztem ki mint aki festett, a paletta összes színe ott virított a kezemen, alig tudtam őket letörölni). Erősen pigmentált, selyemfényű és csillámos színek váltakoznak. Palettában nem lehet kapni csak mono kiszerelésben. Velem egyenlőre 4 db jött haza, de kértem a lányokat, hogyha megy a terjesztő akkor kérjenek nekem egy teszter palettát ha lehet (bár 3 hete el van tűnve az üzletkötő, de én reménykedem).

Itt meg tudjátok nézni, hogy milyen színekben van, és magáról a festékekről is elég meggyőző leírások találhatóak.



De jöjjenek a képek.


Fekete fényes kemény csomagolása van, ami jól záródik, nincs letörhető alkatrésze. Nekem szokásom egyből leamortizálni, ezt nem tudtam. (a kép kissé manipulált, mert akár hogy fotóztam valami becsillant, visszatükröződött)

most látom, hogy elírtam, ez a 96-os

A 79-est akár hogy fényképeztem nem adta vissza azt ahogyan kinéz. Burgundi színű (ők lilának írják) amiben világosabb lila csillámok vannak és nem csak a felső rétegben, hanem lejjebb is  (belenyúltam direkt).

A dobozban van egy pici tükör és szilikonos aplikátor jár hozzá. Szerintem ez az egyetlen használhatatlan része, mert annyira kicsi, hogy nem lehet vele rendesen dolgozni.

Lányom karján tesztelve, vaku nélkül természetes fényben egy rétegben felvíve

Vakuval (érdemes nagyítani a képet)
Az ára: 590 Ft

Persze ha már ott voltam szét is néztem és még elhoztam mást is.





A Konad Nail Art Pen használatára kíváncsi leszek. A pöttyözőt próbáltam ki, nagyon könnyű volt használni, nem úgy mint a korábban kapható hasonló jellegű termékeket. És ami nem utolsó pik pak meg is száradt a kis virág a lányom körmén. Én fehéret vettem, de ha jól láttam akkor még kapható pár szín belőle.
Az ára 720 Ft. Ahogy a googleban rákerestem, csodákat lehet vele művelni, csak kézügyesség kérdése.

8 megjegyzés:

  1. Minden tetszik és várom az alkotásokat.
    A szemhéjfestékből a zöld tetszik :)
    És természetesen a körömdíszítő strasszok !

    VálaszTörlés
  2. Én erről a Viperáról még sosem hallottam, de ezek valami eszméletlen szép színek!! Ugyanezt a Nail Art Pen-t viszont én is néztem már egy boltban, de nem tudtam milyen...Csinálnál majd tesztet/fotót, hogyan is működik a dolog?:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. A 97-es valami észveszejtő! Gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  4. Vipera szemhéj púderem nekem is van csak pirosban,és a rúzsai is imádni valóak,és nem szárítja a szájat:)

    VálaszTörlés
  5. Az a türkizes kis applikátoros tubuska nekem is megvan, imádom, nagyon de nagyon pigmentált és rengeteg van benne :D és a zöld vipera mononak gyönyörű a színe

    http://tunderke.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. A piros volt amit egyből kiszúrtam, persze az nem volt :(
    Ma ezzel készült a sminkem, kíváncsi vagyok, hogy mennyire tartós.
    Ma rendbe teszik végre a kezem és utána megpróbálok valamit alkotni a tollal.

    VálaszTörlés
  7. Én is kíváncsi vagyok arra a tollra :)

    VálaszTörlés
  8. Évi kérlek írd meg a címedet a justamakeup@gmail.com-ra, mert ha minden igaz akkor te vagy az 50. követőm és így te nyerted a mágneses lakkot :)

    VálaszTörlés