Rendszeres olvasók

2011. július 28., csütörtök

Napi smink - zöldes arany

Ígértem E73 bioarcápolás blog írójának, hogy ma valami zöldes sminket csinálok.
Amikor elkezdtem még lövésem se volt, hogy mi lesz a vége.









Az arcomon szerintem írnom se kell, mert már úgy is tudjátok, hogy BB krém van és púder.

A szemhéjamra az L.A Colors Lush paletta sárgája került.
Úgy döntöttem, hogy a mélyítővonalat most nem kintről kezdem el felvinni, hanem úgy mint a távol ülő szemnél kell, bentről haladtam kifelé. Ehhez a tanfolyamon kapott MAC pigmentet választottam. Ez sajnos elfogyott és mivel csak kis kiszerelésben kaptam a kódját sem tudom. (pedig jó lenne ha tudnám, mert ez volt a kedvencem, ha beleütögeted az alapozóba akkor arany színe van, de ha ecsettel viszed fel és dolgozod el akkor barna lesz belőle)
Az A felső és alsó szemhéjamra barna szemceruzát vittem fel, majd az alsót átdolgoztam egy smaragdzöld árnyalattal.
Ezt a smaragzöldet a belső V-be is felvittem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése