Rendszeres olvasók

2011. július 29., péntek

2011. 07.28. - 2. alkalom

2011.07.28.

Ma ismét felkentem a maszkot. Lehet, hogy rinocérosz bőröm van és az első alkalommal azért nem éreztem melegséget, de most a felkenést követően egy rövid időre felmelegedett. Igaz ez hamar el is múlt.

A húzódó érzést viszont ma már nem éreztem a lemosás után. Ami feltűnt az az, hogy felszínre kerültek az eddig elzárt miteszerek és egy kicsi gőzölést követően könnyen ki tudtam nyomni őket (ezt azért a kozmetikusomnak nem mondom majd el, nem örülne neki, hogy kezelésbe veszem az arcom) .

Az arcomon lévő hatalmas pattanás nagyon gyorsan gyógyul, szinte már teljesen leszáradt. Igaz napközben használok Skin79 Super Plus BB krémet használok és annak is van gyógyító tulajdonsága, ha  minden igaz.

Azt megállapíthatom, hogy 2 használat után szebb a bőröm, de zsírosodni még mindig ugyan úgy zsírosodik.

A nap pillanata volt amikor pakolással a fejemmel szembetalálkoztam a férjemmel a konyhába. :)
Utána hallgathattam, hogy
 

3 megjegyzés:

  1. Áhh, nagyon szeretem a Hot Jazz Bandet :)))) És örülök hogy újra írtál a maszkról!! Alig várom hogy legyen készleten és én is tudjak rendelni! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagy kedvenceim. Minden használat után leírom majd a tapasztalatomat. Ma már megjegyezte egy kedves hölgy ismerősöm, hogy olyan más az arcom mint szokott lenni! :)

    VálaszTörlés