Rendszeres olvasók

2011. június 28., kedd

Régi idők termékei, plakátjai - vintage cosmetics

Kutakodtam a neten és nagyon megtetszettek a régi plakátok amikkel különféle ismert és már nem létező kozmetikai terméket reklámoztak. Szemezgettem belőle. Ha magáról a gyártókról akarsz többet megtudni, vagy a krémek összetevőjéről akkor keresd a Krémmánia oldalt.

Elizabeth Arden anno:

és ma:

Revlon anno:

és ma:

Bourjois:

A nagy kedvencem most (erről majd írok egy tesztet is a későbbiekben):

Legyen egy kis magyar, mondjuk a  
Caola:




Kinek volt ilyen ? (szerintem abban az időben kötelező darab volt)

Emlékszem anyának zöld volt és előszeretettel kentem ki vele magam.

Manapság nem viszik túlzásba a reklámot (vagy csak én vagyok figyelmetlen és béna, de nem nagyon találtam)






Clinique:



Creme 21  
(gyerekkori emlékem erről a testápolóról, hogy nagyi fürdőszobájában mindig volt belőle legalább 2 flakonnal. Ez a jó szokása mai napig megvan, csak annyi változott, hogy most már 3 vagy 4 flakon áll a fürdőszobában.)




Dior



Dove:




Erno Laszlo:






Estee Lauder:





FA:
(a ruhásszekrénynek nagyon jó illata volt tőle :D)






A koncepció mit sem változott, meztelen női test, természet. Hát nem tudom, szerintem a férfiak figyelmét felkelti a termék iránt, de én egy női mell látványa miatt fogom megvenni a tusfürdőjüket. Vagy van valaki aki emiatt?





Fabulon:
(még egy nagy magyar sikermárka, ami szerintem minden háztartásban megtalálható volt)







 

2 megjegyzés:

  1. A régiek nekem jobban tetszenek!
    Az újak túl kihangsúlyozzák,hogy a nőcire fókuszáljunk!!!!

    VálaszTörlés